Послуги логопеда

Академія розвитку дитини «UNIQUE PEOPLE»

Ваша дитина, безперечно, дивовижна і неповторна!
Але, як і будь-яка інша, має свої маленькі труднощі, які змушують хвилюватися дбайливих батьків. І співробітники Академії «UNIQUE PEOPLE» готові допомогти в їх подоланні. В допомозі дітям з аутизмом в нашій Академії логопедія грає важливу роль, як в діагностиці, так і в корекції мовлення. Знайти досвідченого логопеда і дефектолога (корекційного педагога) для дітей з розладами аутистичного спектру, який може надати якісні послуги, дуже складно. На щастя, наші педагоги: логопеди, сурдопедагоги і корекційні педагоги (дефектологи) мають значний досвід роботи з дітьми з особливими потребами, цікавляться новинками і відкриттями в своїй сфері і користуються інноваційними технологіями в своїй роботі. Але у вас, у батьків, які лише недавно дізналися про особливості розвитку дітей, виникає ряд питань.

Хто такий логопед?

Логопед – це фахівець з вищою освітою за спеціальністю логопедія і корекційна педагогіка (дефектологія), який займається запуском і корекцією мовлення дитини. Логопедія стосується не тільки мови і її корекції, але і розвитку складових, необхідних для процесу навчання і отримання освіти: увага, мислення і пам’ять. Сертифікований фахівець може використовувати великий набір інструментів і методик, починаючи з ігрової терапії і закінчуючи офіційними тестами і курсами навчання мови.

Навіщо моїй дитині логопед?

Жодна дитина не народилась з умінням відмінно розмовляти. Ця навичка набувається з часом, коли дитина росте, пізнає світ, вчить слова, їх вимову і правильне вживання. На жаль, але часто у дітей аутизмом з цим проблеми. Та не всі батьки мають можливість самостійно їх вирішити – робота забирає левову частину їх часу і на повноцінні самостійні заняття з дитиною його просто не залишається.

Хоч сучасна медицина і радить проводити логопедичні обстеження до 3 років, але в нашій країні до цих пір існує думка, що абсолютно нормально якщо дитина до 3-х не заговорить, особливо це стосується хлопчиків. Всі чекають 3-х років, а після 3-х спантеличено говорять, що вже запізно … У нашому Центрі ми працюємо над запуском мови з дітьми від 1 року, тому що проходили навчання у фахівців міжнародного класу і користуємося валідними методиками діагностики, які стверджують, що у дітей до 2 років повинні бути слова, а в 2 роки фрази з двох слів. І будь-яку невідповідність цим нормам сприймаємо як затримку мовного розвитку. Своєчасна і якісна діагностика у досвідченого логопеда, а після систематичні заняття з кваліфікованими педагогами дозволять безболісно виправити порушення мови.

Моя дитина має РАС. Чи потрібні нам заняття з логопедом?

Більшості дітей з розладом аутистичного спектра рекомендуються заняття з логопедом. У деяких батьків це відразу викликає питання і обурення: як так, моя дитина чудово розмовляє (високофункціональний аутизм)! І це дійсно так, але навіть добре володіючі мовою діти з синдромом Аспергера часто неправильно розуміють і/або використовують слова. Не всі батьки можуть це зрозуміти, тому діагностика мови у досвідченого логопеда, сурдопедагога, корекційного педагога, дефектолога дуже важлива для подальшої корекції.
Багато моментів, які для нас здаються очевидними, складні для дітей з РАС, адже навіть знати, як побудувати речення – не те саме, що і вміння підтримувати розмову, бо це вміння лежить в області комунікації. Вміти говорити «банан» – це чудово, але ще краще коли дитина може сказати «дай банан / мама, дай банан». А як ви поясните своїй дитині значення абстрактних речей, наприклад «кілька» або «справедливість»? Академія «UNIQUE PEOPLE» готова взяти в турботливі руки наших логопедів-дефектологів навчання всього цього.

Часто діти з РАС банально не бажають розмовляти. Можуть видавати звуки, виробити свій метод комунікації з батьками для того, щоб висловити свої бажання, але спілкування з іншими людьми для таких «мовчунів» залишається чимось невідомим і небажаним. Та і для цих дітей ми знайшли свій підхід і проводимо логопедичні заняття з ними за верботональною методикою.

Що таке верботональна методика?

Ця методика була розроблена ще в 1950 році хорватським професором Петером Губеріна. Петер Губеріна – лінгвіст, який присвятив своє життя розв’язанню проблеми мовного сприйняття. У 1961 році він створив в Загребі Центр реабілітації слуху «СУВАГ», де з дітьми займаються безліч фахівців, серед яких лікарі, сурдологи, логопеди, дефектологи, психологи, педагоги та соціальні працівники. Ефективність методу підтверджується 70-річною практикою і на сьогоднішній день його використовують більше 400 реабілітаційних центрів в 40 країнах світу.
Не дивлячись на, здавалося б, велику цифру центрів в Європі, які працюють за цією методикою, знайти логопеда / сурдопедагога, практикуючого її в Україні, вельми складно. Наша Академія є чудовим прикладом того як верботональної методика стала дивовижним інструментом реальних, швидких змін у дітей з моторною алалією, сенсомоторної алалією, ОНР, порушеннями фонематичного сприйняття, порушенням слуху, аутизмом.

Наші контакти

  • с. Софіївська Борщагівка, Боголюбова, 39
  • +38(097) 464-40-82
  • uniquepeople.ua@gmail.com