АВА-терапія

Академія розвитку дитини «UNIQUE PEOPLE»

Ваша дитина, безперечно, дивовижна і неповторна!
Але, як і будь-яка інша, має свої маленькі труднощі, які змушують хвилюватися дбайливих батьків. І співробітники Академії «UNIQUE PEOPLE» готові допомогти в їх подоланні. В допомозі дітям з аутизмом в нашій Академії логопедія грає важливу роль, як в діагностиці, так і в корекції мовлення. Знайти досвідченого логопеда і дефектолога (корекційного педагога) для дітей з розладами аутистичного спектру, який може надати якісні послуги, дуже складно. На щастя, наші педагоги: логопеди, сурдопедагоги і корекційні педагоги (дефектологи) мають значний досвід роботи з дітьми з особливими потребами, цікавляться новинками і відкриттями в своїй сфері і користуються інноваційними технологіями в своїй роботі. Але у вас, у батьків, які лише недавно дізналися про особливості розвитку дітей, виникає ряд питань.

Що таке АВА-терапія?

На сьогоднішній день одним із найефективніших методів корекції аутизму є поведінкова терапія або метод прикладного аналізу поведінки ABA (Applied Behavior Analysis).
Прикладний аналіз поведінки (Applied Behavioral Analysis – скорочено АВА) – ефективна програма поведінкового втручання для розвитку різних навичок та усунення небажаної поведінки у дітей.
Кінцева мета АВА – дати дитині кошти на дослідження світу самостійно.

Чи потрібна моїй дитині АВА-терапія?

Корекційно-розвиваюча робота з АВА терапії зазвичай включає наступні етапи роботи:
1. Проведення тестування навичок дитини. Побудова програми та вибір методів навчання.
2. Тренінг та навчання членів терапевтичної команди.
3. Безпосереднє проведення втручання.
4. Збір даних, контроль та оцінка ефективності втручання.
5. Розробка та реалізація ефективних стратегій щодо включення дитини до освітнього середовища.

Проведення тестування навичок дитини може відбуватися за допомогою різних діагностичних інструментів (VB-MAPP, ABBLS (ABBLS-R) та ін.)
За результатами тестування розробляється програма навчання, яка може включати наступні компоненти:
– Комунікативні навички.
– Мовні навички (розуміння мови, найменування, діалог).
– Навички наслідування та імітації.
– Ігрові навички та формування пізнавальної діяльності.
– Розвиток візуального та слухового сприйняття.
– Розвиток дрібної та великої моторики.
– Соціальна взаємодія та поведінка у групі.
– Навички самостійності та самодопомоги та ін.

Моя дитина має РАС. Чи потрібна нам АВА-терапія?

Так, Національний центр професійного розвитку в галузі розладів аутистичного спектру США в 2014 році опублікував довгоочікуваний звіт про існуючі корекційні методики для дітей та молодих людей з аутизмом, ефективність яких була підтверджена науковими дослідженнями. Звіт підготувала група вчених з Інституту дитячого розвитку Франко Портера Грехама (Frank Porter Graham Child Development Institute) при Університеті Північної Кароліни. Дослідники проаналізували близько 29000 наукових статей з професійної допомоги дітям з розладами аутистичного спектру та виявили науково-доказові методики корекції та розвитку при аутизмі, починаючи від народження до 22 років. Дослідники виділили 27 методик, у свою чергу на 3 методики більше, ніж у звіті, опублікованому у 2008 році. У новому звіті одна з методик була виключена через невідповідність суворішим критеріям оцінювання. Крім того, вчені додали ще 5 методик, включаючи “Фізичні вправи” та “Структуровані групи для ігор”.

Усі представлені методики можна поділити на три групи:
– методики поведінкового (біхевіорального) та біхевіорального-когнітивного напрямів;
– методики фізичного спрямування;
– методики соціального спрямування.

Наші контакти

  • с. Софіївська Борщагівка, Боголюбова, 39
  • +38(097) 464-40-82
  • uniquepeople.ua@gmail.com
ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ
+
Передзвоніть мені!
Call Now ButtonПодзвоніть нам